دکوراسیون اداری یکی از مهم ترین فاکتورها و المان های موفقیت یک کسب و کار است و باعث افزایش خلاقیت نیروی انسانی و افزایش بهره وری سازمانی خواهد شد. راحتی و آسودگی نیروی انسانی و افزایش علاقه به سازمان از مهم ترین دست آوردهایی است که سازمان ها پس از باز طراحی دکوراسیون اداری متوجه آن شده اند. همچنین درصورتی که سازمان دارای مشتری حضوری باشد، حس یکپارچگی سازمانی که با دکوراسیون اداری در مشتری دست می دهد باعث بالا رفتن میزان موفقیت تیم فروش می شود. دکوراسیون اداری نه تنها بر زیبایی و جذابیت فضای کار تاثیر میگذارد، بلکه بر هویت، فرهنگ و ارزشهای سازمان نیز منعکس میشود و حس تعلق خاطر را درون افراد حاظر در یک سازمان افزایش می دهد.
طراحی دکوراسیون اداری
شرایط این روزهای کسب و کارها در سرتاسر جهان به بهترین حالت ممکن نیست و کسب و کارها با مشکلات متعددی که اکثر آنها اقتصادی هستند دست و پنجه نرم می کنند و بنظر می رسد کماکان طالع بد ویروس کووید 19 بر کسب و کارها سایه انداخته است.طراحی دکوراسیون داخلی اداری مناسب اینجا به کمک کسب و کارها می آید. طراحی دفتری که دارای کاربردهای مختلف باشد و به اصطلاح هایبرید باشد بسیار حائز اهمیت است. دیگر دوران دفاتر کاری خشک و بی روح گذشته است. نیروی انسانی نیاز به محیطی دارد که به اندازه خانه راحت باشد و از طرف دیگر به قدری طراحی داخلی هیجان انگیزی داشته باشد که هر روز برای کار کردن در آن محیط شوق و انگیزه داشته باشد.
محیط کاری انعطاف پذیر چگونه است؟
در طراحی دکوراسیون اداری انعطاف پذیر، مبلمان اداری مدرن جایگاه ویژه ای دارد. مبلمان اداری باید به گونه ای باشند که کاربردهای مختلفی را به دفتر تزریق کند. مفهوم دفاتر کار انعطاف پذیر تقریبا کمی پس از ورود استارتاپ ها به ایران شکل گرفت. آن روزها همه آرزوی کار کردن در محیطی مانند محیط کار گوگل را داشتند. اکنون پس از گذشت سالها این موضوع دیگر یک آرزو نیست و دکوراسیون و مبلمان اداری به سطحی از پیشرفت رسیده که محیط کاری برخی شرکت ها و استارتاپ ها مانند گوگل انعطاف پذیر و جذاب شده است.
چرا باید به دکوراسیون اداری توجه ویژه ای داشته باشیم؟
این روز ها در هر کسب و کاری خلاقیت و متفاوت بودن حرف اول را می زند. وجود بازار های متنوع و رقیبان قدرتمند و زیاد، تنها یک راه را برای به نتیجه رساندن کسب و کار برای شما باقی گذاشته است و آن هم پرورش و اجرای ایده های خلاقانه است تا افراد بیشتری را به سمت محصول و یا خدمات شما جذب کند. یکی از مهم ترین نکاتی که می تواند بر کیفیت کار افراد و پرورش خلاقیت آن ها تاثیر بگذارد، دکوراسیون داخلی اداری محل کارشان است. استفاده مناسب از رنگ ها، مبلمان اداری و تجهیزات کاربردی و زیبا، که همزمان بتواند نیاز های افراد را پاسخگو باشد. از این رو، می توان گفت که طراحی داخلی اداری در واقع طراحی راهی برای رسیدن به سود بیشتر و پیشرفت سازمان و کسب و کارتان است.
دکوراسیون اداری مدرن چگونه است؟
منظور از دکوراسیون اداری مدرن این است که طراحی دفتر به گونه ای باشد که با حس و خلق و خوی نسل جدید نیروی انسانی همراه و هم مسیر باشد. نسل جدید نیروی انسانی بطور همزمان به شفافیت در سازمان و وجود حریم خصوصی نیاز دارد. علاوه بر اینها وجود باید توجه داشت که خلاقیت در کسب و کارهای جدید حرف اول را میزند و در محیطی که طراحی داخلی خشک و بی روحی دارد خبری از خلاقیت نخواهد بود. با برداشتی مختصر از این 2 گذاره می توان به نتیجه رسید که وجود نور طبیعی، پارتیشن های شیشه ای برای جداسازی فضاهای مختلف، استفاده از مبلمان اداری چند منظوره و با کاربردهای مختلف، قرار دادن فضاهای کاری و استراحت متنوع در محیط کاری بخشی از یک دکوراسیون اداری مدرن را شکل می دهند.
بخش های مهم در دکوراسیون اداری کدامند؟
وقتی درمورد بخش های مهم یک دکوراسیون اداری صحبت می کنیم باید به بخش های مختلف یک محیط کاری فکر کنیم. فضای پذیرش، فضای کار، اتاق های جلسه، اتاق مدیریت، فضای استراحت و … بخش های مختلف محیط کاری هستند که باید به آنها توجه داشت.
طراحی داخلی یا دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
طراحی داخلی اتاق مدیریت اهمیت بسیار زیادی برای سازمان ها خواهد داشت. مخصوصا برای سازمان هایی که روزانه مهمان هایی را در کنار خود خواهند داشت. طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت هویت سازمان را به دیگر افراد نشان خواهد داد و تعریف مشخصی از مدیریت یک سازمان را برای دیگران خواهد گفت. از بزرگان علم مدیریت شنیده ایم که نحوه رفتار و گفتار مدیریت یک سازمان، رفتار آن سازمان در مباحث عملیاتی را نیز مشخص می کند. پس طراحی داخلی اتاق مدیریت اهمیت بسیار زیادی در موفقیت یک سازمان خواهد داشت.
طراحی داخلی یا دکوراسیون اداری فضای کارکنان
طراحی داخلی محیط کاری نیروی انسانی در حفظ شادابی و افزایش بهره وری آنها تاثیر بسیاری خواهد داشت. در روزگاری که عمده تمرکز و قدرت سازمان ها به سمت افزایش خلاقیت سوق پیدا کرده باید محیط کاری خلاقانه و در جهت افزایش خلاقیت و شادابی بیشتر نیروی انسانی داشته باشید.
فضای منشی یا فضای پذیرش در طراحی داخلی اداری
در محیط های اداری و سازمان هایی که مراجعین زیادی دارند طراحی فضای پذیرش اهمیت بسیاری خواهد داشت. باید به این نکته توجه داشت که فضای پذیرش اولین قسمت یک سازمان است که مراجعین آن را خواهند دید و برداشت اولیه ای که از سازمان شما خواهند داشت ارتباط مستقیمی با طراحی داخلی محیط پذیرش خواهد داشت.
از چه تجهیزاتی در دکوراسیون و مبلمان اداری استفاده می شود؟
مهم ترین تجهیزاتی که در دکوراسیون و مبلمان اداری استفاده می شود، انواع میز اداری، صندلی اداری، فایل و کمد اداری، پارتیشن شیشه ای اداری، انواع تجهیزات آکوستیک مانند اتاقک های تلفن و B2B، مبل های اداری برای فضای استراحت و پذیرش، موکت و کفپوش، گیاهان و نورپردازی هستند.
پارامترهای مهم در اجرای دکوراسیون اداری کدامند؟
وقتی به یک محیط اداری فکر میکنیم درواقع به نیروی انسانی که قرار است در آن محیط کار کند فکر میکنیم. در کسب و کار با توجه به بیزنس مدل ترکیبات مختلفی از نیروی انسانی مورد نیاز است، ترکیبات مختلف نیروی انسانی نیازهای مختلفی نیز دارند. برای مثال ممکن است تیم برنامه نویسی نیاز به سکوت و تمرکز داشته باشند، یا تیم مارکتینگ نیاز به برگزاری جلسات آنلاین و جلسات گروهی پر سر و صدا داشته باشند یا تیم فروش نیاز به صحبت های طولانی مدت تلفنی داشته باشند. در فرآیند طراحی دکوراسیون اداری مهم ترین عامل نحوه استفاده نیروی انسانی از آن محیط است و مبلمان و دکوراسیون اداری باید در خدمت نیروی انسانی باشد. پس میتوان مهم ترین پارامتر دکوراسیون اداری را نیاز نیروی انسانی در نظر گرفت. در مرحله بعد نحوه مراجعات کسب و کار باید مورد توجه قرار گیرد. برای مثال درصورتی که کسب و کار مراجعین زیادی داشته باشد مدیر کسب و کار باید به فکر ایجاد یک محیط برای پذیرش مهمان ها باشد یا درصورتی که جلسات زیادی در روز برگزار می شود باید به اتاق های جلسات متعدد فکر کرد.
مراحل انجام پروژه طراحی دکوراسیون اداری توسط دنیته
در دنیته به هنگام تماس یک شخص در اولین مرحله هماهنگی برای بازدید حضوری و مشاوره دکوراسیون و طراحی اداری توسط کارشناس دنیته انجام می شود. در بازدید و مشاوره حضوری سوالات مربوط به بیزنس مدل و نحوه کار نیروی انسانی و پیشنهادات کارفرما درمورد پروژه پرسیده می شود. پس از پایان جلسه بازدید و مشاوره، پلان پیشنهادی برای کارفرما ارسال می شود که در صورت تایید ایشان، پیش فاکتور برای ایشان ارسال خواهد شد.
نمونه کارهای طراحی داخلی اداری دنیته
دنیته در طی 10 سال اخیر همکاری های متعددی با شرکت ها، سازمان ها و استارتاپ های مختلف داشته است و افتخار این را دارد که دکوراسیون و مبلمان اداری بزرگترین شرکت های استارتاپی کشور را در رزومه خود دارد. برخی از مشتریان دنیته عبارتند از: علی بابا، اسنپ، دیجیکالا، یکتانت، فیلیمو، آپارات، تپسل، دیجیاتو، زومیت، خبر فوری، دنیای اقتصاد، بانک ملی با پروژه محیط کاری بام، شرکت BAT، شرکت ایده پردازان، دکتر نکست، دکتر ساینا و …
در ادامه با هم تعدادی از عکس های این پروژه ها را مرور میکنیم.
چرا در طراحی دکوراسیون اداری به دنیته اعتماد کنیم؟
دنیته با وجود سابقه 10 ساله در کار اختصاصی برای سازمان ها و شرکت های مختلف، متخصص دکوراسیون اداری است و سابقه همکاری با استارتاپ ها و شرکت های مختلف را دارد. با وجود پروژه های مختلف اداری و آپدیت بودن اطلاعات و سوار بودن بر ترندهای صنعت دکوراسیون اداری دنیته بهترین انتخاب برای این مورد محسوب می شود. همچنین محصولات دنیته دارای کیفیت عالی و گارانتی 3 ساله هستند و این موضوع خیال شما را از بابت خدمات پس از فروش راحت خواهد کرد.
هزینه خدمات دکوراسیون اداری تیم دنیته
یکی از نکات مهم در همکاری با دنیته هزینه خدمات دکوراسیون اداری است که باید بگم 0 است!
به معنای اینکه وقتی با دنیته وارد به همکاری می شوید درصورتی که از محصولات دنیته سفارش دهید هزینه خدمات دکوراسیون اداری از شما دریافت نمی شود. تنها در حالتی ممکن است از شما بابت خدمات دکوراسیون اداری هزینه دریافت شود که شما درخواست پلان اولیه داده باشید، پس از تایید پلان اولیه درخواست طرح 3 بعدی داده باشید و در نهایت نخواهید از محصولات دنیته استفاده کنید. در آن هنگام خدمات طرح 3 بعدی دارای هزینه است.
نحوه دریافت خدمات حرفه ای دکوراسیون اداری از دنیته
پس از تماس با دنیته، کارشناسان ما برای بازدید و مشاوره حضوری با شما هماهنگ خواهند کرد. پس از بازدید و مشاوره، پلان برای شما ارسال خواهد شد. پس از تایید پلان، پیش فاکتور برای شما ارسال خواهد شد. تمام این مراحل در کمتر از یک هفته خواهد بود و خیال شما را بابت انجام عملیات راحت خواهد بود.